Tuesday, October 24, 2006

a venit si toamna de cand nu am mai postat!!!


A trecut asa de mult de cand nu am mai scris pe blog, incat credeam ca l-au desfintat cei de la blogger.com. Ma bucur insa ca nu au facut-o!
Sa va povestesc putin ce am mai "patzit" eu in ultimul timp: pai cu ce sa incep
- Am primit cadou un calculator :D primul meu calculator personal ( puteti rade dar asta este realitatea)
- Am fost la ziua mamei mele ( am scris despre asta intr-un post anterior) si a fost super, super... inca o data "La multi ani mami!"
- Am inceput sa lucrez la un proiect personal ( ce imi ocupa toata ziua si uneori si noaptea ), indata ce il voi lansa veti fi primi care aflati, promit!
- Dupa cum stiti Emi ( prietenul meu ) nu are carnet de conducere momentan ( www.emi.brainient.com ) asa ca eu conduc...yupiiiiiiiiiii! vai ce emotii am avut la inceput.. dar acum e super, sunt o soferita traznet ;)
-...Hmmmm ce ar mai putea fi, aa da..mi-am facut suvite albastre :P ( vezi foto - no coment )


Cam atat, va tin eu la curent daca se mai intampla ceva!
Si promit ca incerc sa scriu mai des :D, daca se poate in fiecare zi!

1 Comments:

Blogger Tiramissa said...

misto, poti sa-mi spui si mie cum ti-au iesit suvitele albastre? ce vopsea ai folosit? ce firma? cum... pls, vreau si eu...astept raspuns pe red_yoyo_girl@yahoo.com
ps: misto blogu

8:40 AM  

Post a Comment

<< Home