Wednesday, October 25, 2006

the Lake House!


Aseara, dupa o zi lunca de munca si multe drumuri prin trafic am hotarat sa mergem la film, sa ne mai relaxam putin. La-am ales pe ultimul din zi, mai exact " The lake house". Putin sceptici am intrat in sala de film cu popcorn si toate cele in brate si am costatat ca sala era aproape goala. Timp de 105 minute am fost incantata de ce am vazut. Filmul este mai mult decat super. Merita vazut. Poate unii l-ati vazut poate nu, dar il recomand cu inima deschisa :D. Astazi apar putine filme fara scene de nuditate sau sex ( asta este unul din lucrurile ce mi-au placut la acest film ), nici scene horor, doar un film interesant din care ai ce invata si pe care nu il consideri ca o pierdere de timp. Daca vreti sa vedeti un review intrati pe http://www.apple.com/trailers/wb/thelakehouse/ ( ca sa vedeti trailer-ul tb sa instalati QuickTime.
Enjoy...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home