Tuesday, November 14, 2006

Gandurii din psalmii Lui!


psalmul 19

"Legea Domnului este desavarsita si invioreaza sufletul;
marturia Domnului este adevarata si da intelepciune celui nestiutor.
Oranduirile Domnului sunt fara prihana si veselesc inima;
poruncile Domnului sunt curate si lumineaza ochii."

Cuvantul Tatalui meu sunt de mare pret pentru mine.
in fiecare zi ma gandesc ce pot face mai mult pentru El, dar mi-am dat seama ca El nu are nevoie de slujirea mea, de sacrificul meu. Tot cea ce imi propun sa fac pentru El este bun si vine din o minte inchinata Lui. Dar El vrea de la mine o relatie personala. Sa fi profund in partasia cu El, sa fi constiincios in partasia cu El, sa fi statornic in partasia cu El asta vrea de la noi.
Sa il iubesc pe Tatal meu cu toata inima mea si cu tot cugetul meu - asta este tot cea ce trebuie sa fac!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home