Monday, November 06, 2006

plimbare cu bucluc.....


Sa incepem cu inceputul. Ieri seara ma intorceam acasa super obosita dupa mult condus si carat de cutii ( ne-am mutat biroul ). Mergeam cam cu 40km /ora pentru ca era intuneric si nu aveam nici un chef de fugit pe strazi. La un momenta dat ma orbeste ceva din spate. O masina imi facea flashuri in continuu sa ma dau la o parte. Eram pe banda de langa linia continua, asa ca nu m-am deranjat... avea loc sa ma ocoleasca berechet.... numai ca masina din poveste ma depaseste violent se pune in fata mea si pune frana. Ne oprim amandoi si incepe sa dea in spate, mai mai sa intre in mine. Io raman calma in masina, amuzandu-ma copios. Stam ce stam asa oprtiti pana ce iese un tip din masina din fata ( era un Renaul). Incepe si tipa la mine ma injure...si asa mai departe. Io stateam cu geamul inchis si ma pufnea rasul. ( imi blocasem masina de mult ). Tipa ce tipa si placa. Se urca im masina si ramane tot pe loc. Am vazut eu care e treaba, am dat in spate un pic si l-am depasit.... se enerveaza iar si trece in tromba pe langa mine, oprindu-se la semafor ( era rosu ). La verde a plecat repede, probabil jenat ca si-a iesit asa din fire in fata unei fete. cred ca daca eram baiat, ma alegeam cu oglinda sparta. ofof, baietii astia se cred cei mai tari soferii... si degeaba, mai potolitziva mai o data...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home