Wednesday, December 27, 2006

Vacanta de vis!



Bine am revenit!!!

Gata, concediul s-a terminat si sunt din nou la munca. Bineinteles ca vor mai urma cateva zile de vacanta de anul nou, dar pana atunci mai e multa treaba de facut.

As vrea sa va povestesc cum a fost vacanta mea minunata, asa ca voi scrie un jurnal de vacanta pentru fiecare zi petrecuta acolo (mentionez ca ideea cu jurnalul de vacanta nu imi apartine ci am preluat-o de la sora lui emi - Alina -, ea a fost prima cu ideea).
Sa incepem:

Ziua I: (19 decembrie 2006)

O zi plina de activitati. Inca de dimineta am inceput cu treaba, aveam in fata o lista lunga cu lucruri pe care trebuia sa le fac ininte de plecare. Coincidenta a facut ca in ziua acea sa ploua cu galeata, asa ca traficul era ingrozitor. Abia te miscai prin Bucuresti. M-am strecutrat cum am putut si pana la ora plecarii am facut tot ce era era pe lista mi putin un singur lucru...fff importat, dar asta este. Mentionez ca avionul nostru pleca la ora 17:55, si noi trebuia sa fim cu 2 ore inainte la aeroport.
Pe la ora 14.00 am avut o ultima sedinta la birou care a tinut o ora. Am plecat in viteza, printr-un trafic groaznic, spre casa sa ne facem bagajul ( da, stiu nici pe asta nu il facusem inca), pe la ora 15.15. Emi a pus masina pe avari si am fugit. La ora 16 eram acasa, in 10 minute am impachetat si am fugit. Bineinteles ca nu am avut pe nimeni sa ne duca cu masina la aeroport asa ca am luat metroul pana la Aurel Vlaicu si apoi un taxi pana la Baneasa.
Am ajuns la aeroport la 4 jumate, numa bine sa facem check in-ul si sa ne imbarcam.
Zborul a durat doua ore. La 19.10 am ajuns in Catania (Sicilia). A durat ceva pana am terminat cu controlul pasaportelor dar dupa a urmat distractia.
Sora lui emi ( Alina) ne astepta la aeroprt cu Mario (sotul ei) si Ignazio (praslea cel voinic - baietelul lor). ...ce de lacrimi, ce bucurie, ce mai un inceput de concediu perfect.
Am plecat de la aeroport cu un BMW( mama mia ce masina), spre Caltagirone orasul in care ei locuiesc, nu inainte insa de a vedea decoratiile de craciun din Catania.
Dupa toata plimbarea prin oras, am luat-o spre Caltagirone, unde Alina avea o surpriza pt noi. Am mers si am mancat la "Camioncino", un fel de fast food italienesc, unde servesc numai bunatati. Noi am mancata " Panino con salsicia e patatine". yamiii :D.
Dupa asta am mers acasa la ei, am despachetat si am stat la povesti. Baietii au adormit primii, asa ca am profitat si i-am pozat :))

Cam asta a fost prima zi!
See u tomorrow!

1 Comments:

Blogger mugur nitoiu said...

Dumnezeu sa te ajute

8:24 AM  

Post a Comment

<< Home