Wednesday, December 06, 2006

Opreste-te

"...Opriti-va , si sa stiti ca Eu Sunt Dumnezeu..." Ps 46:10

Suflet nelinistit, Dumnezeu iti spune azi: " Opreste-te , sa stii ca Eu Sunt Dumnezeu!" Si are motive sa-ti spune asta. Activitatea ta, nascuta din neliniste il opreste pe Dumnezeu de la a-si arata taria in locul tau. Asta nu inseamna ca trebuie sa fi pasiv sau lenes, inseamna ca orice ai face, nu fa alergand inaintea Lui prin puterea carnii. Inseamna sa te supui lui intai, apoi sa incetinesti si sa astepti. Cu alte cuvinte, asigura-te ca ai pace ducand la indeplinire ideiile care crezi ca le-ai primit de la El. In orice problema cere-i sa-ti descopere voia Sa, apoi "opreste-te", recunoaste-L ca Dumnezeu, ca El e in control si ca stie ce face! Invata sa te increzi in El nemaifiind nevoie ca de fiecare data sa stii ce va face, cand va face si in ce fel va face un anumit lucru.
Isus a spus: "Eu Sunt Vita, voi Sunteti mladitele..." Ioan 15:5 Pana nu pricepi pe deplin aceste cuvinte vei incerca in continuare sa faci lucruri pe care numai Dumnezeu le poate face, cum ar fi: sa te binecuvinteze, sa-ti promoveze lucrarea, sa-ti rezolve problemele si sa-ti raspunda propriilor rugaciuni. Mai rau, vei incerca sa cauti alternative deoarece vei crede ca El nu se misca destul de repede, sau nu in modul in care ar trebui.
Renunta! Incearca mai putin si increde-te mai mult. Isus a spus: "Eu Sunt Vita, voi Sunteti mladitele".
Trebuie dor sa ramai conectat!

P.s Un cuvand minunat din partea Domnului pt mine, astazi...poate si pentru tine (eu asa sper)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home