Monday, December 04, 2006

Luna evaluarilor!


Cu totii stim ca in utima luna din an, fiecare isi ia viata "la bani marunti". Ce ti-ai propus la inceputul anului 2006 si ce ai realizat. Ei bine ca tot omul asa am facut si eu. Mi-am pus lista in fata (pe care am facut-o in decembrie 2005) si m-am apucat sa evaluez.
Rezultatul = se putea si mai bine. Insa am fost multumita de faptul ca mai mult de jumatate din lucrurile pe care le aveam pe lista le-am indeplinit. Sper ca si la anu, cu ajutorul Lui, sa fie la fel, de ce nu si mai bine!


Unul din lucrile pe care mi l-am propus sa fac in anul 2006 a fost sa vizitez o tara noua. Si asa a fost! Anul acesta am fost in Moldova. La anu as vrea sa merg in State..un pas cam mare nu? Am credinta, oricum ;)
Voi ce v-ati propus pt 2006?

P.S In cateva zile o sa scriu despre ce mi-am propus pt 2007.
P.P.S De remarcat este ca, lista anuala, trebuie sa cuprinde toate aspectele vietii de zi cu zi... social, spiritual, cultural, s.a

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home