Thursday, December 28, 2006

Jurnal de vacanta







Emi, parintii lui, Alina, eu si Ignazio:

























Ziua II:

Ne-am trezit pe la 9, am mancat copios si ne-am pregatit de plecare. Urma sa mergem la Gela, orasul in care locuiesc parintii lui Emi.Ei nu stiau nimic de venirea noastra acolo, asa ca a fost o surpriza de proportii pt ei.
Inainte de a pleca spre Gela (un drum de aproximativ 45 de minute), am trecut pe la o "parfumerie", un fel de beauty shop de-la nostru unde am lasat 15 euro (nu ma pot aptine de la shoping).

waw, ce surpriza minunata au avut parintii lui Emi cand ne-au vazut, nici nu am cuvinte sa exprim bucuria lor. Bineinteles ca noi ne-am dus pregatiti, Alina a pregatit numai bunatati, asa ca am luat pranzul impreuna, a fost minunat. Nici lor si nici noua nu ne venea sa credem ca suntem acolo :)

Am stat la povesti o gramada, dupa care Emi impreuna cu mama lui sau dus prin oras ( nu stiu exact pentru ce, probabil cumparaturi), iar dupa 2 ore au venit acasa cu un pulover :))
Dupa ce s-au intors ei a venit si randul nostru, am plecat cu Alina dupa cumparaturi... si am cumparat ... si am cumparat, am dat gata 100 de euro in prima zi :D.

Masa de seara am luat-o din nou impreuna, dupa care ne-am pus la dormit, franti de oboseala!
Cu asa o zi plina de emotii, cred si eu ca am adormit bustean cu totii.

Revederea cu parintii lui emi, am inregistrat-o pe telefon, si am vizionata dupa cateva ore, waw totul parea asa ireal....minunat,
Ce bine este in familie, nu-i asa?!?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home